lumrah

                 Apa yang ditulis hanya lah luahan hati saya yang pernah saya rasai untuk diri yang tak seberapa kuat tapii acah acah kuat .... hahahahah

   Aku baagia bila kau tiada disisi , aku bahagia bila kau dengan aku putus , tapi aku derita dengan rindu . aku sakit bila teringat kan kau , aku cuba menolak rasa rindu yang datang tapi aku sakit mengingat kan kau , andai aku ditakdirkan untuk kau tolong lah kembali kepada aku , jangan bagi aku sakit mengingatkan kau . tapi kini aku sudh jumpa siapa yang boleh bahgia kan aku . aku terima dia seaddanya aku bahagian dengan dia kini  , adakah ALLAH akan patah balik kan hati aku kepada kau ? sayang aku hanya pada sidia seorang aku dengan kau hanya lah rindu . sayang aku terhadap kau hilang senyap sepi tak akan aku sambut cinta kau lagi . berikan lah aku kekuatan untuk melupakan kau , aku ingin mencari kebahagia aku plsss lupa kan aku , aku akan sedaya upaya lupakan kau . jangan bagi aku terbelngu dengan rasa rindu , aku memerlukan seseorang yang boleh menjaga aku , hati aku , bukan semata mata harta benda aku harta dunia aku , berikan lah kekuatan kepada aku yaALLAH . aku pernah sayang kau tapi kau luka kan aku dengan cara yg sangat menyakitkan kau tahu kn aku mcm mne , sekrang perasaan syg bertukar benci how ? jika masa boleh putarkan kan kembali aku doa kan juga kau bertemu jodoh yg baik baik . aku syg family kau , aku syg sngt aku bahagia dengan mereka aku tk pernah terasa beban dengan dorang . tapi aku sakit bila aku dpt kau , aku tahu panas baran kau , yes orng kata panas baran boleh hilang tapi sampai bila aku nak bertahan setahun aku dengan kau aku tunang dengan aku aku sakit dengan kau , kau ada tahu perasaan aku ? bak kata orang perigi cari timba hurm entah lah aku buntu aku terpaksa lupakan kau . aku terpaksa cari hidup baru . aku nak anak anak aku bahagia aku tak nak dorang tersiksa , sape je tk syg kau family aku semua dah syg kau tapi aku takut untuk mengambil kau sebagai ketua keluarga . hurm aku minta maaf aku harap kau dengan aku tiada rasa dendam tiada rasa marah . gdnght assalammualaikum

Comments

Popular posts from this blog